17 martie 2009

16 - 22 martie

pentru mine, fiecare saptamana care incepe, o face fie foarte prost, fie extraordinar de bine, niciodata varianta de mijloc. imi iau inima in dinti si zic ca de data asta a doua alternativa se potriveste mai bine.

si fiecare saptamana imi aduce la cunostinta noi ritmuri, noi trupe, noi voci foarte bune, noi melodii preferate, noi idoli, noi lucruri pe care merita sa le ascult.

Framing Hanley... nu stiu cati dintre voi ati auzit de ei. putini, cred. melodia care mi'a atras atentia in primul rand la ei a fost cover-ul dupa lil wayne, lollipop. nu prea inghit genul cantat de acesta din urma, dar mi'a placut varianta celor de la Framing Hanley.

Framing Hanley - Lollipop



dar asta asa, ca paranteza. melodia saptamanii este semnata de aceiasi Framing Hanley si se numeste Alone in this bed. in ultimul timp, stilul asta soft a inceput sa ma prinda. poate de aia imi place atat de mult melodia. :x

Framing Hanley - Alone in this bed



enjoy ;)

Niciun comentariu: