15 martie 2009

nibiru - doar o fabulatie

de cand faza cu Nibiru, a trecut ceva timp, 4 zile mai exact.
in timpul asta, am stat de vorba cu tata, o persoana cu care (scuzati cacofonia) ai ce sa discuti. imi place ca de fiecare data cand incep o discutie cu el, ma lamureste foarte usor in legatura cu unele chestii si trecem lejer si la alte subiecte, la fel de interesante si putem discuta asa mult timp, fara sa ne plictisim. de fapt am si citit pe undeva, nu mai stiu exact unde, ca un leu si un scorpion de obicei se inteleg foarte bine. e si cazul nostru.

i'am zis si lui de toata larma asta in legatura cu planeta care abia asteapta sa ne loveasca.
reactia lui a fost previzibila. pentru cineva care il cunoaste era de asteptat ca parerea lui despre asta va fi una de negare si de parere de rau ca informarea in directia gresita e din ce in ce mai pronuntata in ziua de azi.

si cu ocazia asta mi s'au spulberat si ultimele semne de intrebre in legatura cu nibiru si fabulatiile din jurul sau. daca inainte tindeam 50% sa cred ce se zice, acum nu prea mai am incredere ca tot ce s'a scris pe zeci de site-uri este adevarat.

ce cred acum despre presupusa coliziune dintre eris si pamant este ca isi are radacina intr-un colt al unei minti geniale, dar neinspirate in acelasi timp. si subliniez ca este doar o parere.

momentan am o perspectiva destul de buna a vietii si nu vreau sa mi'o schimb brusc din frica de a muri la doar 20 de ani si 5 luni (varsta pe care o voi avea in decembrie 2012). dar daca e sa mor atunci, macar sa fie ceva rapid si sa ajung undeva unde sa'mi fie bine pentru totdeauna, desi suna a cliseu. ar fi perfect pentru mine.

Coldplay - Lost. pentru cei care inca sunt pierduti in grija zilei de maine.

Niciun comentariu: