11 martie 2009

Nibiru sau Planeta X

am aflat despre o chestie foarte interesanta care e in atentia mass-media de vreo 3-4 ani, dar despre care, ciudat, eu inca nu am auzit nimic. asta inainte sa googlesc aiurea.

ce am citit azi din intamplare pe internet mi'a cam ridicat unele semne de intrebare.

ca sa trec direct la subiect, e vorba despre Planeta X sau Nibiru, dupa cum era numita de sumerieni, planeta care se pare ca este din ce in ce mai aproape de sistemul nostru solar. ce se spune despre ea este ca in mai 2009 va fi vizibila cu ochiul liber, iar in 2012, mai exact pe 21 decembrie va avea un contact direct cu Terra, lucru care ar putea determina atat de mult mediatizatul sfarsit al lumii. ce e mai interesant e ca are o marime de 2-3 ori mai mare ca a pamantului. deci s'ar putea sa ne loveasca rau de tot, daca e sa se confirme teoria aceasta.

dupa cum scriau vechile civilizatii, aceasta planeta are o orbita a carei traseu complet dureaza 3.600. in aceasta perioada se implinesc exact 3.600 de ani de cand traseul anterior a luat sfarsit. deci, dupa cum unii presupun, schimbarile ce au loc in prezent, schimbari legate de incalzirea globala (topirea ghetarilor) indica o apropiere din ce in ce mai mare a acestei planete.

ar trebui sa ne fie frica?
nu stiu. cert e ca sunt si multi sceptici, care nu cred in asa ceva.
in mintea mea e un pic de indoiala, citind si o parere a unui sceptic.
pe scurt, ce spune el este ca : planeta recent descoperita, numita la inceput UB313, ulterior Eris, a fost identificata gresit ca fiind apocaliptica planeta Nibiru, planeta care va aduce sfarsitul lumii. acest lucru se intampla intrucat:

1. niciun astronom nu a sustinut teoria conform careia o planeta se va ciocni cu pamantul cat de curand, deci Nibiru nu poate fi planeta recent descoperita.
2. daca ar fi existat vreo samanta de banuiala cum ca asa ceva ar putea fi posibil, pana acum s'ar fi aflat, intrucat e putin probabil ca NASA sau cei ce stiu ceva despre o asemenea coliziune sa nu faca o declaratie oficiala.
3. traseul actual al planetei x nu are nicio legatura cu orbita pamantului, deci o coliziune intre cele doua nu ar putea exista, daramite fix la data de 21 decembrie 2012.

pana atunci, eu stau cu ochii pe cer, poate vad vreo chestie rotunda care seamana cu Soarele. in acel moment pot sa ma mandresc cu faptul ca am vazut planeta care ne va aduce sfarsitul.
e posibil sa mi se lungeasca ochii cat astept sau e posibil ca in mai chiar sa vedem respectiva planeta.
viitorul e incert. vom trai si vom vedea.

daca mai ai inca nelamuriri, tasteaza pe Google Nibiru, rasfoieste toate paginile si uita'te la toate imaginile. s-ar putea sa iti schimbi punctul de vedere in multe privinte, asa cum mi s'a intamplat mie :)

Un comentariu:

Unknown spunea...

Ascultati noua mea piesa house : NIbiru by VIRUS COMP
http://www.myband.ro/download.php?mode=song_hifi&band_id=16611&song_id=37387