21 martie 2009

un meci de toata frumusetea

o sa incep prin a spune ca sunt constienta ca unii dintre voi considerati ca in mod normal o fata are preocupari total paralele fata de fotbal. de data asta o sa dezamagesc marea majoritate prin a spune ca imi place fotbalul foarte tare si imi place sa urmaresc meciurile de fotbal ale echipei mele de suflet, fie de acasa, de la televizor, fie de pe stadion.
azi m'am putut bucura de frumusetea unui meci de fotbal de pe stadion dupa mai mult de un an, traind intens fiecare faza a jocului. fc. vaslui a intalnit farul constanta, intr-o partida incheiata cu 4-2 pt moldoveni.

lasand la o parte dictionarul uman de injuraturi care era plasat exact in dreapta mea, lasand la o parte puştiul de nu mai mult de 10 ani care imi tusea in ceafa si era plasat fix in spatele meu (ma astept la o raceala zdravana dupa microbii plasati cu dedicatie pe mine de catre baieţelul respectiv), lasand la o parte un nene din fata mea care incerca sa'l intreaca pe radu naum la comentarii sportive, meciul a fost chiar frumos, mai ales ca echipa pe care am venit sa o sustin a castigat.

la inceput, cu vreo 10 minute inainte de inceperea meciului, ajungem la stadion si ne cautam locurile. intr-un final le'am gasit, dar intamplarea sau prostia omeneasca a facut ca eu si inca o persoana sa avem bilete pe acelasi loc. s'a lasat cu putin scandal, insa pana la urma castigatoarea am fost desemnata eu, ramanand titulara pe scaunul cu numarul 22 de pe randul 21.

m'am uitat in jur in cautare de specimene feminine, asa, ca mine, insa cu greu am distins 2,3, semn ca fotbalul nu se bucura de o prea mare popularitate in randul acestora.

am inceput sa rontai seminte si s'a dat startul meciului.

dupa 10 minute de la fluierul de inceput a fost marcat primul gol de catre vaslui, mai exact de hugo luz, de la 17 metri, un gol care m'a luat prin surprinede.

17 minute mai tarziu, kirovski inscrie, dar ii este anulat golul pe motiv de offside.

in minutul 31 inscrie wesley pentru 2-0, insa dupa 8 minute se reduce din diferenta prin golul lui pahor.

in 40' si 43', ljubinkovici (foto), unul dintre cei mai iubiti jucatori de la vaslui, reuseste sa inscrie doua goluri superbe, unul dintre ele de la 40 de metri.

astfel, fc vaslui, echipa despre care se spune ca ar fi cea mai in forma din campionatul romanesc actual, a reusit victoria cu numarul 3 din retur.

pentru un oras mic este o performanta uluitoare, insa ne dorim din ce in ce mai multe jocuri bune si victorii, si, de ce nu, o participare in cupa uefa.

Un comentariu:

de Maria Cristina Nicoara spunea...

CHIAR MA BUCUR CA UNEI FETE II PLACE FOTBALUL, SI MAI MULT DE ATAT AFISEAZA PE BLOG IMPRESIILE UNEI ECHIPE CARE PANA NU DEMULT NICI NU AUZEAI DE EA, O IDEIE BUNA CRED CA O SA SCRIU SI EU DESPRE FC DIN LOCALITATE..FACEM RECLAMA. SPER LA CAT MAI MULTE REZULTATE BUNE ALE ECHIPEI SI CAT MAI MULTE PREZENTE FEMININE PE STADION..POATE SE CREEAZA UN ECHILIBRU