28 martie 2009

post fara un titlu anume

de ce nu are titlu postul asta? foarte simplu. pentru ca nu simt nevoia sa ma repet. am zis, nu o singura data, ci de mai multe ori despre lumea si tara in care traiesc.


mi'am zis sa irosec alte cateva minute din viata mea scriind acest post.


de ce zic "sa'mi irosesc"? pentru ca nu imi face nicio placere sa arat cu degetul cocalarii cu pitzipoancele. dar promit ca asta e singura data :d



totusi, care e rostul acestui post?


rostul acestui post este de a publica o imagine, luata de pe un site impanzit de radio-uri. de pe respectivul site am lua eu un radio si il ascult in fiecare zi (Radio The Planet - The New Rock Alternative, daca ar vreo importanta). in fine, imaginea reflecta tipul de muzica pe care populatia din romania prefera sa'l asculte : daca nu era deja clar, manelele.



pentru convingere, iata aici dovada :

inconjurate cu rosu sunt posturile de radio care prezinta stilul de muzica preferat de romani. a se observa ca din 13 posturi de radio, 8 sunt de manele. si sunt cele mai populare!

p.s. - nu am nimic cu manelele. cu o mica parte din ele. majoritatea insa fac parte din genul de muzica pe care il incadrez in fisierul [ASA NU!]. atat. :d

Niciun comentariu: