8 martie 2009

cea mai importanta fiinta din viata mea - MAMA

in primul rand, la multi ani tuturor femeilor si mai presus de toate, tuturor mamelor din lumea asta.

cu ocazia asta, ii urez la multi ani si mamei mele, care a fost cea mai buna prietena a mea, a fost confidenta mea, a fost umarul pe care am plans atatia ani la rand si a fost sfatuitoarea mea pe care m'am bazat pana acum.

mereu am zis despre mama mea ca este cea mai buna din lume. dar poate ca sunt multi copii care, ca si mine, considera ca cea care le'a dat viata este mai presus de toate celelalte mame din lume.

8 martie nu putea trece asa, fara macar sa'i aduc aminte mamei cat o iubesc. sunt constienta ca orice cadou, oricat de scump ar fi el, nu ar putea egala respectul pe care i'l port si iubirea mea pentru ea. insa pentru ea orice atentie, chiar si un sarut pe obraz inseamna foarte mult.
un buchetel de lalele si o poezie spusa din suflet au fost de ajuns ca sa o emotionezez si sa'i faca ziua mai frumoasa.

si astfel, ii multumesc lui Dumnezeu ca am o mama despre care pot sa spun ca este cea mai tare! ma intelege mereu, nu ma cearta cand iau cate o nota mica si cu buna ei dispozitie imi face viata mai frumoasa si unele zile mai insorite.

de aia o iubesc pe mama, cea fata de care voi fi mereu recunoscatoare!
te iubesc, mama!
si acum o melodie care ma face sa ma gandesc la toate momentele bune petrecute impreuna :X

Niciun comentariu: