9 martie 2009

melodia saptamanii 9-15 martie

spre deosebire de restul saptamanilor in care, fara exceptie nu ma puteam hotari asupra melodiei, de data asta melodia a venit de la sine.
isteria asta cu Twilight (Amurg) m-a facut si pe mine cat de cat curioasa. curioasa in primul rand sa citesc cartea, si apoi sa vad filmul.
dar cum filmul imi era mult mai la indemana, le'am luat in ordine inversa si ieri am privit filmul.
mult mai interesant decat credeam.
atat de interesant incat azi am imprumutat cartea si m'am pus pe citit. :p
dar despre asta cu alta ocazie.

ideea e ca melodia de saptamana asta face parte din soundtrack-ul acestui film.
se numeste Iron & Wine - Flightless Bird, American Mouth si a inceput sa imi placa din ce in ce mai tare.
enjoy ;)



si cu asta am incheiat o saptamana mai mult decat proasta pentru mine.
o saptamana incheiata cu zambetul pe buze, evident :)

Niciun comentariu: