7 februarie 2009

about me

Titlul e impropriu pus.. nu prea vorbesc despre mine. Nu'mi place absolut deloc sa vorbesc despre mine, insa nu ezit sa ma caracterizez negativ. Asta e una din "calitatile mele". Multi imi zic ba ca sunt modesta, ba ca ma subapreciez. E cam dur spus ca ma "subapreciez", dar fiecare cu parerea sa..

Totusi, titlul se numeste "about me", asa ca ma simt obligata sa spun cate ceva despre mine.

1. O sa incep prin a spune ca imi place culoarea verde. Imi place tot ce e verde. Imi plac frunzele copacilor, imi plac nucile verzi, imi plac gandaceii verzi, imi place iarba proaspat incoltita. Absolut tot ce e verde. Toata lumea mea e verde, blogul meu e verde, chiar si pagina de pe myspace e verde. Asta pentru ca sunt o persoana vioaie, zapacita, uneori chiar nebuna, fara limite pot spune.

Paradoxal, nu sunt o ecologista inraita, desi uneori mai ridic cate o punga aruncata pe jos si o pun la primul cos de gunoi pe care il intalnesc. Asa am fost crescuta : sa ajut natura sa se faca bine, asa cum si ea ma ajuta pe mine atunci cand ma simt aiurea si am nevoie de o gura de aer.

2. Marturisesc sus si tare ca nu am talente de povestitor, de asta ti'ai dat seama pana acum. Romana imi place, doar gramatica, ce'i drept. Prefer engleza. Franceza nu. Nu'mi place deloc. Psihologia e una din preocuparile mele actuale, cine stie, poate o preocupare pentru viitor.

3. Muzica ocupa primul loc pe lista pasiunilor mele, apoi calculatorul, care imi mananca mult din toate resursele mele, atat fizice, cat si psihice. Desi stiu asta, il las sa devoreze cu pofta din sanatatea ochilor mei si din sanatatea mea in general. Atat timp cat imi face si mie, si lui placere, de ce nu?

Te'am bombardat cu prea multe informatii despre mine si poate ca ai si alte lucruri mai importante de facut, asa ca ma opresc aici.

Aaa, si nu uita sa zambesti. Maine poate fi mai rau ;)

Iti las si o melodie pe care daca vrei, o asculti, daca nu, nu. E alegerea ta. E melodia pe care o ascult de cateva zile in continuu. Sper sa'ti placa.

2 comentarii:

maria spunea...

faina prezentarea:-)am ascultat melodia si pot spune ca e dragutza:-)>:D<

adina spunea...

pai imi place prezentarea:D
ce ziceai sa'mi fac blog?
pai spre deosebire de tine eu nu am ce sa zic despre mine + ca probabil nu s'ar uita nimeni:-j