22 februarie 2009

amintiri...

si uite asa se facura 6 luni de cand bunicul meu (Dumnezeu sa'l ierte) a trecut in nefiinta.
dupa cum cere datina crestina, astazi trebuia ca membrii familiei sa mearga la mormant si sa dea de pomana. si am plecat de dimineata inspre localitatea cu pricina.

un frig naprasnic care ne vajaia la urechi m'a facut pe mine si pe sora mea sa regretam ca am strambat din nas cand mama ne'a sfatuim sa ne luam caciulile. dupa cateva ore de stat in ger, ne'am intors acasa si, fiind familia adunata la un loc, vrand-nevrand, s'a ajuns la depanatul amintirilor. tinta principala am fost eu :))

atat mama, cat si tata au delectat audienta cu intamplari din tineretea mea. ce'i drept, m'am cam amuzat si eu si chiar nu m'a deranjat ceea ce se spunea despre mine, caci eram intr'un cadru familial.

chestia asta m'a facut sa'mi aduc aminte ca aveam undeva, intr'un colt uitat de lume, un cufar plin cu poze de pe vremea cand eram foarte mica, de cativa anisori sau cateva luni.

cum am ajuns acasa, am cautat imediat cutiuta respectiva si am dat de pozele alea. am stat cateva minute bune si le'am privit de cate 2-3 ori pe fiecare. e uimitor sa vezi cat de mult te poti schimba in 10 ani.

ca sa vedeti si voi, pun patru poze. doar atat imi permit sa va arat. dar din astea rog a se observa nasul inca de atunci proeminent, care si in ziua de azi imi face probleme :))




si un bonus, o melodie de la proaspata formatie popas band, de care am zis mai devreme, I need you, melodie pe care v'am si recomandat'o ;)




acum, ca ma apropii de varsta aia critica si aiurea, imi doresc inca vreo 10 ani in care sa fiu copil si sa pot face ce vreau, fara sa am obligatii de om mare.

Niciun comentariu: