7 februarie 2009

romania - un loc de basm :x

Romania e o tara frumoasa, fara niciun dubiu. Si foarte amuzanta.

Uneori, ma simt mandra ca sunt romanca. Alteori ma gandesc cu groaza la societatea in care traiesc. Dar asta e viata, trebuie sa traiasca cineva si aici :-j.

Imi iubesc tara, nu neg, dar mai sunt multe lucruri de schimbat si cine ia in serios vorbele spuse de un copil/adolescent de 16 ani? Le poti considera aberatii, dar asta e parerea mea despre frumoasa noastra Romanie :x

Am primit o serie de poze care stau marturie la vorbele spuse mai sus.

Este vorba de administratorii de bloc. Acesti oameni absolut minunati au un stil propriu de exprimare. Gramatica lor este de luat in considerare :))

Din cate am, le'am selectat pe cele mai interesante si reprezentative.

Priveste si minuneaza'te.








Sper ca te'ai convins deja ca tara romaneasca are un farmec aparte. Si, dupa cum spune Mircea Badea (si ii dau dreptate), faptul ca traim in Romania ne ocupa tot timpul.

Sa privesti pozele astea nu ti'a luat mult timp, insa sa observi prostia care te inconjoara iti ocupa majoritatea timpului. :)

Asa ca fa'ti timp sa observi si chestiile pozitive din jurul tau, caci sunt si lucruri frumoase de vazut in Romania, desi cele mai evidente sunt cele urate (negative).

Un comentariu:

adina spunea...

omh=)) le'ai pus pe blog:D
prea tare ;x
ce oameni mirifici avem in romania:)>-