9 februarie 2009

melodia saptamanii 9-15 februarie

Am umblat si eu pe diverse bloguri si am observat ca se poarta foarte mult ideea asta cu melodia saptamanii, asa ca m'am hotarat sa procedez si eu in acelasi fel si in fiecare saptamana sa pun pe blog melodia pe care o consider eu ca fiind melodia saptamanii.

Melodia de saptamana asta se numeste Dead by Sunrise - Morning After.

Poate nu ai auzit inca de Dead by Sunrise.. Ceea ce pot eu sa'ti spun este ca este numele noului proiect al solistului Linkin Park, Chester Bennington. Desi te'ai astepta ca sound'ul sa fie asemanator cu al trupei in care canta da aproape 10 ani, vei observa ca este putin diferit, dar ca suna foarte bine.

Ce mai stiu eu e ca Chester planuieste sa scoata un album solo in septembrie anul asta.

Cam atat. Auditie placuta.


Niciun comentariu: