21 februarie 2009

Băse-sounds la messenger

ceea ce urmeaza fie va va incanta urechile intr'un mod placut si va va face sa radeti asa cum am facut eu, fie vi se va parea inca un post care nu'si are locul.
ma cam plictisisem de sunetele banale de la yahoo! messenger si le'am cautat pe cele in limba romana. au rezistat si acestea vreo cateva luni, insa ce am descoperit azi m'a lasat pe jos de ras.

am gasit intamplator pe strong un file cu Băse sounds pentru messenger.
just listen :))

pentru buzz


pentru online


pentru offline


pentru mesaj



si uite asa se face ca acum imi intra gaozari in lista sau imi ies oligarhi din lista, sau, ce ma amuza pe mine cel mai tare, am ajuns sa fiu cautata de tiganci imputite... si cine stie, poate ca si eu caut pe altcineva si sunt numita la fel...

ce mai conteaza cum esti numit? viata asta e tare frumoasa si trebuie traita cu zambetul pe buze, chiar si dupa o zi luuuunga in care ti'ai stors creierii pentru un referat la fizica la care esti sigur ca nu vei lua 10 pentru ca profesorul sigur va gasi ceva in neregula si iti va scade (scadea :-??) un punct sau 2. :-< dar viata tot frumoasa ramane :x

cam atat pentru postul asta. mi'am folosit energia pentru lucruri mult mai nefolositoare, ca de exemplul referatul de care vorbeam mai sus. si ideile s'au dus in acelasi loc... soarta.

important e sa zambesti fiindca nici nu stii ce zi nasoala te asteapta maine.

Niciun comentariu: