24 februarie 2009

melodia saptamanii 23 februarie - 1 martie

melodia saptamanii trebuia postata de ieri, dar e bine ca mi'am adus aminte si acum, la cat de stresata sunt :))

sincer, m'am luat pe nepregatite, in sensul ca iar sunt nehotarata si nu stiu ce melodie sa aleg.
dar pentru ca saptamana trecuta se afla printre preferinte si am ales alta, saptamana care urmeaza se va desfasura pe melodia celor de la Incubus, intitulata Love Hurts.

n'are nicio legatura cu dragobetele, ca sa fie clar. pur si simplu imi place melodia asta si sunt addicted to it, ca sa zic asa ;))

Incubus nu ascult de foarte mult timp. cred ca am cam o luna de cand in boxe si in urechi bubuie melodii de genul : Anna Molly, Drive sau Love Hurts.
la trupa asta, cum nu mi se intampla chiar atat de des, imi place foarte mult vocea solistului. daca ma intrebi de ce, nu stiu ce sa'ti raspund. chiar nu stiu. are un timbru foarte placut. in plus de asta, Brandon Boyd deseneaza si foarte tare (de vazut Drive - Incubus, in care desesnele alea sunt facute de el ;) ).

anyway, imi place melodia asta atat de mult, incat acum daca cineva imi zice despre ea ca e aiurea si nu are niciun rost, sunt in stare sa merg pana in panzele albe sa'l fac sa inteleaga de ce melodia asta are ceva special.

te'am plictisit cu vorbaria. asa ca las muzica sa vorbeasca pentru mine.

Niciun comentariu: