16 februarie 2009

test 2

dupa ce am postat chestia aia cu numarul de cuvinte tastate la calculator intr'un minut, am crezut ca 42 inseamna mult... uite ca nu e deloc asa. multe persoane mi'au spus ca au tastat peste 50, unii chiar si 75. vazand eu asta, mi'am zis sa mai incerc inca o data si am refacut testul. de data asta am tastat un total de 53 de cuvinte in 60 de secunde.

si mi'am dat seama si de ce prima data am facut atat de putin. pentru ca eu sunt obisnuita sa scriu la calculator cu o singura mana. :)) da. mi s'a spus de multe ori sa renunt la obiceiul asta, dar mi se parea mie ca scriu mai repede asa. dar testul asta mi'a demonstrat contrariul... concluzia ar fi ca e mai bine sa scrii cu doua maini la calculator in loc de una... eu sunt exemplul viu.

daca inca nu ai apucat sa iti testezi mainile la tastat, ai ocazia acum, apasand pe imaginea de mai jos ;)

53 de cuvinte

Speedtest

si va mai las si o melodie care mie imi place foarte mult : Alexandrina Hristov - Un Deux Trois :d

Niciun comentariu: