13 februarie 2009

romania - un loc de basm - partea numarul 2

stiu eu ce zic cand zic ca romania e un loc de basm.. :)) nu s'o fi inventat inca termenul, dar cred ca tarisoara mea face parte dintr'un basm horror. horror de cea mai proasta calitate. cand vezi prostia si misoginismul in care esti fortat sa traiesti, iti vine ba sa razi, ba sa plangi. eu prefer sa rad, constienta ca nu prea pot sa schimb nimic. cel putin nu acum. desi tare mult mi'as dori sa pot bate din palme si romania sa se trezeasca intr'o dimineata total schimbata. in bine. dar asta e tot de domeniul basmului. momentan stau si astept. astept sa nu se intample nimic. suna ciudat, stiu, dar cam asta este..

ce ma amuza pe mine cel mai mult este insasi ideea de a schimba ceva in frumusetea asta de tara... daca ai modifica ceva in ea, nu prea ai mai putea'o numi romania. nu sunt de obicei cinica, dar ma izbesc in fiecare zi din ce in ce mai tare de un zid de netrecut format din egoism, impolitete, glume rasuflate, si bineinteles, prostie cat cuprinde. si nu vad niciun mod in care as putea sa trec de el. asa ca trebuie sa contracarez si eu si o fac prin cinism.

daca in primul post intitulat "romania - o tara de basm :x" am prezentat analfabetismul administratorilor, azi nu vreau decat sa insir o serie de imagini foarte concludente care nu mai au nevoie de niciun comentariu.





acestea fiind spuse si aratate... va doresc o zi buna si lipsita de evenimente neplacute :)

Un comentariu:

adina spunea...

poate vrei sa zici o seara placuta:-L
s'a intrerupt filmul:)
asa k o noaptea fara probleme de net imi urez!