19 februarie 2009

... partea a 2-a

doua zile - niciun post...

ca sa fii un bun blogger, trebuie sa stii cum sa atragi lumea prin ceea ce scrii. nu cred ca ma incadrez in categoria asta de blogger, dar ma straduiesc sa fac posturile mele cat mai interesante. asta e tot ce pot :))

o sa incep prin a zice ca am inceput semestrul asta cum nu se poate mai rau/bine. oscilez foarte tare pentru ca eu chiar nu ma pot pronunta. bine pentru ca am luat o prima nota la mate (10) si foarte rau pentru ca, ce'i drept, nu prea ma mai tin de invatat. nu ca m'as simti rau ca nu invat, dar mi'am promis ceva mie la inceput si nu as vrea sa ajung sa ma dezamagesc chiar si pe mine insami. dar la ce ultime zile am avut, nu m'ar mira sa ma trezesc cu o nota de toata frumusetea. deja am fost pe muchie de cutit la vreo 3-4 obiecte.

voi continua cu partea mea preferata a fiecarui post pe care il scriu : partea legata de muzica :x.

in primul rand, va las un videoclip cu vitas, un rus cu o voce incredibila, zic eu.
ridica nu stiu cate octave si intrece chiar si un tenor cu multi ani de experienta.
anyway, videoclipul spune totul.




apoi... zilele astea am cautat cu disperare melodiile trupei popas band. i'am auzit la eurovision si mi'au captat atentia inca dupa primul acord. mi se pare chiar normal ca romanasii mei scumpi si dragi (despre care mi'am exprimat opiniile in mai multe randuri) sa nu iubeasca genul asta de muzica. nu atat linia melodica, cat versurile si abordarea realista, insa prezentata intr'un mod mult prea direct pentru cei care isi traiesc viata fie intr'un mod gretos de roz si pitiponcesc (alt cuvant nu am gasit), fie intr'un mod care sfideaza legile gramaticii limbii romane in timp ce da fara numar :

si dupa cum spuneam, trupa asta imi place foarte mult si am cautat innebunita sa downloadez melodiile lor, dar am sfarsit prin a le asculta pe trilulilu zi si noapte, de cateva zile bune. initial, m'am gandit sa le cumpar albumul, si cred ca asta o sa si fac, insa astept sa apara si prin coltul asta de tara si apoi trec la fapte.

daca nu i'ai vazut la eurovision, e posibil sa nu'i cunosti, caci dupa cum citeam pe http://www.mariuspopa.eu , melodia STRIGA, cu care trupa s'a prezentat la acest concurs (intre noi fie vorba, devenit deja o bataie de joc), nu se afla in targetul radio-urilor din romania, deci nu prea ai fi avut unde sa'i auzi.

gusturile mele in materie de muzica pot parea uneori extreme, dar un lucru e clar : am mai spus candva, dar o sa repet! nu vreau sa traiesc in puf pana cand se hotarasc ai mei sa'mi dea drumul. e timpul sa incerc sa'mi creez o identitate proprie, si asta se dobandeste si prin muzica pe care o ascult. popas band cu siguranta ma reprezinta.

fratilor, eu cam atat am avut de spus. pentru mai multe informatii, dar si pentru a le asculta melodiile, intrati pe http://www.popasmusic.com sau pe http://www.myspace.com/popasb . mi'am zis sa nu va mai pun eu melodii, ca poate nu sunteti interesati. dar daca sunteti si intrati pe vreunul din site'urile astea, melodiile pe care fi le recomand sunt Fata (na na na)-->> melodie pe care am postat'o la "aparte..." si I need you.

daca aveti de gand sa ascultati, va urez auditie placuta ;)

Niciun comentariu: