17 februarie 2009

aparte...

ei, uite ca am ajuns si la partea sentimentalista din mine. e foarte in minoritate, dar e.

la cat de mult am criticat zilele astea, acum a venit timpul sa ma revansez si sa vorbesc cu mai putina ura si cu mai mult suflet. ce mi'a trezit brusc acest sentiment de bunatate? o melodie care m'a scos din minti pana am gasit'o. youtube'ul fiind site-ul pe care petrec 25% din timpul meu la calculator, e firesc ca vad multe videoclipuri si filmulete facute de amatori cu diverse melodii puse pe fundal. unii sunt inspirati si lasa titlul melodiei la descriere sau la titlu. insa sunt si unii care nu fac acest lucru si ca sa faci rost de cantec treci prin multe... asa cum am trecut si eu.

si dupa cum spuneam... eram pe youtube si pierdeam vremea pe acolo. la un moment dat gasesc un videoclip la care mi'a atras atentia melodia. am incercat diverse metode pentru a afla numele melodiei de pe fundal, in zadar insa.

pentru un timp am uitat de ea. cu toate astea, ieri dadui de ea din nou. de data asta cineva fusese bun si scrisese si numele piesei. Thank You, God! era si timpul sa mi se intample ceva bun ;))

melodia se numeste Nocturne si este interpretata de Secret Garden, un duo nordico-irlandez.dupa ce am ascultat'o cateva ore in sir, recunosc ca m'a luat un fior pe sira spinarii si am rememorat toate momentele mele bune.

pe langa melodia asta, mai sunt si altele pe care le ascult si parca nu as mai inchide mp3-ul sau boxele (depinde de locatie). toate astea vi le las mai jos, cu precizarea ca voi scrie si numele, pentru ca, in cazul in care va place, sa stiti de unde sa le luati, nu sa faceti ca mine :p

Secret Garden - Nocturne


Daniel Bedingfield - If you're not the one


Popas Band - Striga (desi am mai postat'o)


Rascal Flatts - What hurts the most


David Cook - Light on (aici las videoclip..)


Leona Lewis - Run


Taxi - Luna


Ionut Ungureanu - Time


Bineinteles ca mai sunt multe astfel de melodii, dar m'am rezumat doar la cele mai importante :)

Niciun comentariu: