25 februarie 2009

ce mai e nou sub soare...

teoretic, multe. practic, nimic.

recent s'au decernat premiile oscar. slumdog millionaire a luat 8 premii si the curious case of benjamin button doar 3, asta din ce am citit si eu pe ici, pe colo. nu sunt critic de film, deci nu o sa'mi irosesc imaginatia mea, stalcita si stoarsa de puteri de alte activitati, ca sa'mi dau cu parerea despre cat de just s'au acordat premiile. atat regret, ca n'am vazut inca the curious case of benjamin button, dar sper sa o fac in cel mai scurt timp.

si maine am lucrare la chimie... ce frumos suna :x. intr'adevar, o materie care poate sa fie draguta daca stii cum sa inveti la ea. eu nu stiu si, sincer, nici nu ma chinuiesc prea tare. la ora asta ideal ar fi fost sa ma pregatesc pentru lucrare. dar cum ceea ce fac eu nu se potriveste cu ceea ce fac oamenii normali, inca nu am fost curioasa sa deschid caietul. asta se mai poate datora si faptului ca stiu ce film horror ma asteapta in el :))

fac eu ce fac si tot aduc vorba de scoala... nu e o intentie, jur. e doar un reflex dobandit dupa mult timp. ar fi foarte bine daca as putea scapa de el, dar cine stie cat de greu mi'ar fi. 8->

in fine, ideea generala e ca sub soare momentan sunt nori care nu prea vor sa plece. macar de'ar ninge, desi si de ninsoare mi'a cam pierit pofta. dar asa, e mohorata tare vremea si nu te indeamna catre nimic, poate doar catre somn.

si ca sa ajung la partea mea preferata, muzica ;;), o sa las o melodie de la trupa care de acum se stie ca este preferata me a :d.

trecura doua saptamani de la valentine's day, da eu cum traiesc in urma rau de tot, las melodia abia acum. n'are a face cu trairile mele launtrice :)). e doar un cantecel pentru sufletel. pentru sufletelul oricui, fie el mangaiat de cineva, fie nu.

Niciun comentariu: